Spring til indhold

Sådan udregner du værdien af SEO i 2021

Hvis man har læst den seneste The State of Technical SEO rapport fra 2021, så bør man ikke mangle gode argumenter for, at forbedre sin evne til at kunne redegøre for værdien af SEO.

Til jer der ikke lige har læst rapporten, bliver deltagerne spurgt om “What’s the hardest part about your job?”, svarer 256 af deltagerne (30%) “Getting my recommendations implemented”.

Det kan være med til at understøtte min overbevisning om, at mange relevante beslutningstagere ude i virksomhederne, kan have tendens til at finde SEO for abstrakt.

Og hvis vi ikke kan bevise værdien af vores arbejde, hvordan skal vi så få det prioriteret?

I denne nye video af Kavi Kardos (SEO-manager hos Moz.com), får du nogle gode råd til, hvordan du gør netop dette.

Kilde: Moz.com
nv-author-image

Sillas Larsen

Hej! Jeg hedder Sillas, og det er mig der skriver her på siden. Jeg har været: SEO ansvarlig hos nogle af Danmarks største internetsucceser, SEO konsulent såvel som SEO specialist i webbureau, co-founder af en række webshops som hovedansvarlig for SEO, og indehaver af en række danske og internationale affiliate-sider. Jeg håber du får gavn af min side. Hvis du har spørgsmål eller andet er du velkommen til at kontakte mig.

Har du spørgsmål eller andet? Så del gerne her! ✍️

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *